El parc Ferrari Land és únic a Europa i ofereix hores de diversió! A més, ens permet conèixer més sobre la prestigiada marca de cotxes. També gaudirem dels parcs PortAventura i PortAventura Carib Acuatic Park. Viurem una aventura on els estudiants passaran 3 dies de total diversió.
Els estudiants aconseguiran:
ITINERARI
DIA 1: ESCOLA / PORTAVENTURA
Sortida de la nostra escola en direcció PortAventura, dia lliure per poder passejar per les diferents zones temàtiques i gaudir d’atraccions com l’Stampida, el Dragon Khan, el Furius Baco, Angkor, Huracan Condor o el Shambhala (la muntanya russa més alta, amb més caiguda i més ràpida d’Europa). Dinar dins el parc. A última hora de la tarda, trasllat a l’hotel dins del Parc. Repartiment de les habitacions. Sopar i allotjament.
DIA 2: HOTEL / PORTAVENTURA CARIB AQUATIC PARK / HOTEL
Esmorzar i estada a PortaAventura Caribe Aquatic Park. Dia lliure per gaudir del Parc Aquàtic. Dinar dins el parc. Tarda a Port Aventura. Sopar i allotjament a l’hotel.
DIA 3: HOTEL / FERRARI LAND / ESCOLA
Esmorzar i visita al nou parc Ferrari Land. Matí lliure per gaudir del parc amb atraccions com ara, un accelerador que passa de 0 a 180 km/h en només 5 segons! Experiències úniques per a tots els apassionats de Ferrari. Dinar i a mitja tarda, retorn cap a la nostra escola.
Inclou
No inclou
PREU A CONSULTAR