Neu i aventura al Pallars 2 dies

Amb aquest viatge gaudirem de la neu i les pistes d’esquí durant 2 dies molt complets! Conviurem en un privilegiat entorn de muntanya, practicarem i descobrirem esports d’hivern amb monitors i ens divertirem amb activitats complementàries fora de les pistes.

 

ITINERARI

 

DIA 1: ESCOLA / PALLARS

Sortida en direcció al Pallars. Parada en ruta per esmorzar. Arribada al nostre alberg a peu de pistes i distribució de les habitacions. Dinar portat de casa. A la tarda, farem activitats amb monitors, com ara: construcció d’iglús, gimcana o raquetes de neu. Retorn a l’alberg. Sopar i allotjament.

 

DIA 2: PALLARS / ESCOLA

Esmorzar a l’alberg. Al matí farem una classe d’esquí amb monitors. Dinar i retorn cap a la nostra escola. Arribada i fi dels nostres serveis.

 

*Aquesta proposta de viatge es pot modificar i adaptar a les necessitats de cada grup.

**El transport no està inclòs. Es cotitza a part en funció del lloc de sortida de cada centre escolar.

 

Preu a partir de: 145€/alumne

 

EL TEU PREU

    Accepto la Política de Privacitat que declar-ho haver llegit.
     

    ×